Moduł CRM dla Prestashop
Pomaga zarządzać klientami
Specyfikacja modułu
-
Moduł zgodny z oprogramowaniem Prestashop w wersji 1.7
-
Podstawowym elementem modułu jeest Punkt Obsługi Klienta (POK), rozumiany jako mailowa skrzynka odbiorcza oraz nadawcza
-
Panel konfiguracji modułu umożliwia zarządzanie Punktami Obsługi Klienta i zawiera następujące elementy:
-
Formularz dodawania nowego POK z polami: aktywny, nazwa, język, dane dostępowe IMAP do odbioru wiadomości, dane dostęowe SMTP do wysyłania wiadomości
-
Tabela z dodanymi POK, zawierająca następujące kolumny: ID, aktywny, nazwa, język, użytkownik IMAP, użytkownik SMTP, przycisk umożliwiający wykonanie operacji edycji lub usunięcia POK
-
Panel przyporządkowania pracowników sklepowych do POK, przyporządkowanie to jest wykorzystywane w celu ograniczenia pracowników możliwych do przypisania jako opiekun wątku dla danego POK
-
-
Panel z linkami CRON wykorzystywanymi przez moduł:
-
link do skryptu przetwarzającego skrzynkę odbiorczą
-
link do skryptu indeksującego wyszukiwarkę klientów
-
-
Moduł dodaje nową pozycję o nazwie CRM do menu "Obsługa klienta" sklepu, kliknięcie w tą pozycję powoduje przejście do widoku ogólnego modułu
-
Widok ogólny modułu zawiera następujące elementy:
-
Panel dla każdego POK, zawierający informacje: liczba nowych wątków, liczba oczekujących wątków, liczba archiwalnych wątków oraz przyciski: INBOX (przejście do widoku wątków nowych i oczekujących), Archiwum (przejście do widoku wątków archiwalnych), Nowy wątek (przejście do widoku tworzenia nowego wątku)
-
Panel wyszukiwarki klientów, umożliwia wyszukiwanie klientów na podstawie pól: email, imię, nazwisko, numer telefonu, NIP, nazwa firmy, adres. Wyszukiwanie odbywa się asynchronicznie, bez przeładowywania strony, wyniki wyszukiwania w postaci "Imię nazwisko, email, telefon" wyświetlane są poniżej formularza wyszukiwania, kliknięcie w wybrany wynik wyszukiwania powoduje przejście do widoku karty klienta dla danego adresu email. Wyszukiwanie odbywa się z ignorowaniem znaków narodowych.
-
-
Widok listy wątków zawiera następujące elementy:
-
Ogólny nagłówek nawigacyjny (panel z przyciskami przejścia Wstecz oraz na do widoku ogólnego modułu, panele informacyjne dla każdego POK)
-
Tabela wątków dla danego POK zawierająca następujące kolumny: data ostatniej odpowiedzi, nadawca, pole Do, temat, opiekum status (nowy, archiwalny, oczekujący) wraz z liczbą odpowiedzi w wątku
-
Pole Nadawca jest jednocześnie przyciskiem umożliwiającym przejście do widoku karty klienta dla danego adresu email
-
Pole Temat jest jednocześnie przyciskiem umożliwiającym przejście do widoku wątku
-
W przypadku widoku INBOX, wątki ułożone są od najstarszego, w przypadku widoku Archiwum wątki ułożone są od najnowszego
-
Tabela wątków umożliwia sortowanie wątków według każdej z kolumn
-
-
Widok karty klienta zawiera następujące elementy:
-
Ogólny nagłówek nawigacyjny
-
Panel z tabelą wątków dla danego adresu email, zawierającą nastąpujące kolumny: POK, ostatnia wiadomość, temat (przycisk przejścia do wątku), pracownik, status
-
Panel k lientów , zawierający:
-
wszystkich klientów znalezionych w sklepie dla danego adresu email
-
dla każdego klienta listę jego zamówień, z informacją: indeks zamówienia (będący jednocześnie przyciskiem przejścia ), data, status, zapłacono, lista zamówionych produktów z ograniczeniem do trzech pierwszych, panel z adresem dostawy zamówienia, panel wybranej formy wysyłki wraz z klikalnym linkiem do śledzenia dostawy (jeżeli został wprowadzony)
-
sekcję "Przeszukaj Baselinkera" zawierającą przyciski przejścia do systemu Baseliner w celu znalezienia tam danego klienta, wyszukiwanie klienta odbywa się po wszystkich adresach email znalezionych wśród nadawców wiadomości w wątku, jak również po rozpoznanych nazwach użytkownika występujących w tematach wiadomości oraz nazwach nadawców wiadomości
-
-
-
Widok wątku zawierający następujące elementy:
-
Ogólny nagłówek nawigacyjny
-
Panel wiadomości w wątku:
-
Tytuł wątku
-
Opiekun wątku
-
Przyciski akcji umożliwiające zmianę statust wątku oraz przypisanie go do wybranego pracownika
-
lista wiadomości wątku wraz z załącznikami
-
Formularz odpowiedzi umożliwiający wpisanie odpowiedzi wraz z załącznikami oraz przyciski: Odpowiedz i archiwizuj, Odpowiedz i oczekuj, Dodaj notatkę (dodaje wiadomość jako notatkę wewnętrzną, niewidoczną dla klienta)
-
-
Panel z historią wątku, zawierający informacje o datach zmian jego statusów lub przypisań do pracowników
-
Panel klientów taki sam jak w widoku karty klienta
-
Panel innych wątków, wyśietlający listę innych wątków dla tego samego adresu email
-
-
Widok nowego wątku zawierający następujące elementy:
-
Ogólny nagłówek nawigacyjny
-
Formularz tworzenia nowego wątku zawierający pola: Odbiorca, Temat, Wiadomość, załączniki oraz przyciski: Wyślij i archiwizuj, Wyślij i oczekuj
-
-
Przetwarzanie skrzynki odbiorczej odbywa się cyklicznie zgodnie z ustawionym zadaniem CRON, w momencie odczytu wiadomości moduł rozpoznaje czy wiadomość jest już obecna w bazie danych modułu, jeżeli jest to oznacza ją do skasowania, jeżeli nie to dodaje ją do bazy danych modułu i na podstawie identyfikatora w formacie #XXXXXXX znajdującego się w temacie wiadomości, przyporządkowuje ją do określonego wątku, jeżeli nie ma wątku, do którego można przyporządkować wiadomość, tworzony jest nowy wątek i nadawany mu unikalny identyfikator w formacie #XXXXXXX
-
Wysyłka wiadomości odbywa się w momencie dodania wiadomości przez obsługę sklepu, szablon wiadomości zawiera informację "Wpisz odpowiedź powyżej tej linii", treść znajdująca się poniżej tego tekstu jest obcinana w momencie odbierania odpowiedzi od klienta
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
Podane informacje stanowią jedynie zaproszenie do składania ofert i zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu cywilnego.