Moduł CRM dla Prestashop

Specyfikacja modułu

  1. Moduł zgodny z oprogramowaniem Prestashop w wersji 1.7

  2. Podstawowym elementem modułu jeest Punkt Obsługi Klienta (POK), rozumiany jako mailowa skrzynka odbiorcza oraz nadawcza

  3. Panel konfiguracji modułu umożliwia zarządzanie Punktami Obsługi Klienta i zawiera następujące elementy:

    1. Formularz dodawania nowego POK z polami: aktywny, nazwa, język, dane dostępowe IMAP do odbioru wiadomości, dane dostęowe SMTP do wysyłania wiadomości

    2. Tabela z dodanymi POK, zawierająca następujące kolumny: ID, aktywny, nazwa, język, użytkownik IMAP, użytkownik SMTP, przycisk umożliwiający wykonanie operacji edycji lub usunięcia POK

    3. Panel przyporządkowania pracowników sklepowych do POK, przyporządkowanie to jest wykorzystywane w celu ograniczenia pracowników możliwych do przypisania jako opiekun wątku dla danego POK

  4. Panel z linkami CRON wykorzystywanymi przez moduł:

    1. link do skryptu przetwarzającego skrzynkę odbiorczą

    2. link do skryptu indeksującego wyszukiwarkę klientów

  5. Moduł dodaje nową pozycję o nazwie CRM do menu "Obsługa klienta" sklepu, kliknięcie w tą pozycję powoduje przejście do widoku ogólnego modułu

  6. Widok ogólny modułu zawiera następujące elementy:

    1. Panel dla każdego POK, zawierający informacje: liczba nowych wątków, liczba oczekujących wątków, liczba archiwalnych wątków oraz przyciski: INBOX (przejście do widoku wątków nowych i oczekujących), Archiwum (przejście do widoku wątków archiwalnych), Nowy wątek (przejście do widoku tworzenia nowego wątku)

    2. Panel wyszukiwarki klientów, umożliwia wyszukiwanie klientów na podstawie pól: email, imię, nazwisko, numer telefonu, NIP, nazwa firmy, adres. Wyszukiwanie odbywa się asynchronicznie, bez przeładowywania strony, wyniki wyszukiwania w postaci "Imię nazwisko, email, telefon" wyświetlane są poniżej formularza wyszukiwania, kliknięcie w wybrany wynik wyszukiwania powoduje przejście do widoku karty klienta dla danego adresu email. Wyszukiwanie odbywa się z ignorowaniem znaków narodowych.

  7. Widok listy wątków zawiera następujące elementy:

    1. Ogólny nagłówek nawigacyjny (panel z przyciskami przejścia Wstecz oraz na do widoku ogólnego modułu, panele informacyjne dla każdego POK)

    2. Tabela wątków dla danego POK zawierająca następujące kolumny: data ostatniej odpowiedzi, nadawca, pole Do, temat, opiekum status (nowy, archiwalny, oczekujący) wraz z liczbą odpowiedzi w wątku

    3. Pole Nadawca jest jednocześnie przyciskiem umożliwiającym przejście do widoku karty klienta dla danego adresu email

    4. Pole Temat jest jednocześnie przyciskiem umożliwiającym przejście do widoku wątku

    5. W przypadku widoku INBOX, wątki ułożone są od najstarszego, w przypadku widoku Archiwum wątki ułożone są od najnowszego

    6. Tabela wątków umożliwia sortowanie wątków według każdej z kolumn

  8. Widok karty klienta zawiera następujące elementy:

    1. Ogólny nagłówek nawigacyjny

    2. Panel z tabelą wątków dla danego adresu email, zawierającą nastąpujące kolumny: POK, ostatnia wiadomość, temat (przycisk przejścia do wątku), pracownik, status

    3. Panel k lientów , zawierający:

      1. wszystkich klientów znalezionych w sklepie dla danego adresu email

      2. dla każdego klienta listę jego zamówień, z informacją: indeks zamówienia (będący jednocześnie przyciskiem przejścia ), data, status, zapłacono, lista zamówionych produktów z ograniczeniem do trzech pierwszych, panel z adresem dostawy zamówienia, panel wybranej formy wysyłki wraz z klikalnym linkiem do śledzenia dostawy (jeżeli został wprowadzony)

      3. sekcję "Przeszukaj Baselinkera" zawierającą przyciski przejścia do systemu Baseliner w celu znalezienia tam danego klienta, wyszukiwanie klienta odbywa się po wszystkich adresach email znalezionych wśród nadawców wiadomości w wątku, jak również po rozpoznanych nazwach użytkownika występujących w tematach wiadomości oraz nazwach nadawców wiadomości

  9. Widok wątku zawierający następujące elementy:

    1. Ogólny nagłówek nawigacyjny

    2. Panel wiadomości w wątku:

      1. Tytuł wątku

      2. Opiekun wątku

      3. Przyciski akcji umożliwiające zmianę statust wątku oraz przypisanie go do wybranego pracownika

      4. lista wiadomości wątku wraz z załącznikami

      5. Formularz odpowiedzi umożliwiający wpisanie odpowiedzi wraz z załącznikami oraz przyciski: Odpowiedz i archiwizuj, Odpowiedz i oczekuj, Dodaj notatkę (dodaje wiadomość jako notatkę wewnętrzną, niewidoczną dla klienta)

    3. Panel z historią wątku, zawierający informacje o datach zmian jego statusów lub przypisań do pracowników

    4. Panel klientów taki sam jak w widoku karty klienta

    5. Panel innych wątków, wyśietlający listę innych wątków dla tego samego adresu email

  10. Widok nowego wątku zawierający następujące elementy:

    1. Ogólny nagłówek nawigacyjny

    2. Formularz tworzenia nowego wątku zawierający pola: Odbiorca, Temat, Wiadomość, załączniki oraz przyciski: Wyślij i archiwizuj, Wyślij i oczekuj

  11. Przetwarzanie skrzynki odbiorczej odbywa się cyklicznie zgodnie z ustawionym zadaniem CRON, w momencie odczytu wiadomości moduł rozpoznaje czy wiadomość jest już obecna w bazie danych modułu, jeżeli jest to oznacza ją do skasowania, jeżeli nie to dodaje ją do bazy danych modułu i na podstawie identyfikatora w formacie #XXXXXXX znajdującego się w temacie wiadomości, przyporządkowuje ją do określonego wątku, jeżeli nie ma wątku, do którego można przyporządkować wiadomość, tworzony jest nowy wątek i nadawany mu unikalny identyfikator w formacie #XXXXXXX

  12. Wysyłka wiadomości odbywa się w momencie dodania wiadomości przez obsługę sklepu, szablon wiadomości zawiera informację "Wpisz odpowiedź powyżej tej linii", treść znajdująca się poniżej tego tekstu jest obcinana w momencie odbierania odpowiedzi od klienta

Integracja hurtowni z PrestaShop

Bezpośrednia integracja sklepu PrestaShop z hurtownią najczęściej odbywa się za pomocą pliku xml udostępnionego przez hurtownię. Możemy też wykorzystać API, jeśli hurtownia udostępnia taką możliwość. Uzupełnienie sklepu tysiącami produktów w kilka chwil potrafi zaoszczędzić masę czasu dlatego jest dość często zlecana nam przez klientów.

Integracje wykonujemy indywidualnie, to znaczy, że możemy ustalić niemal każdy warunek jak np. naliczanie dodatkowej marży, wrzucanie produktów do konkretnych kategorii, zmiana tłumaczeń, podmiana niektórych słów w opisach i nazwach itp itd. To Ty decydujesz jak mamy zaimportować produkty.

Dodatkowo dbamy o aktualizację, cena lub ilość w hurtowni się zmieniła? Nie martw się nasz skrypt ma to opanowane. Cena za integrację zaczyna się od 1400 zł netto i zależy od warunków jakie mamy zaimplementować. Jeśli chcesz poznać konkretną cenę, to skontaktuj się z nami.

 

Optymalizacja sklepów PrestaShop

Notujesz powolne działanie sklepu PrestaShop? A może chcesz zoptymalizować PageSpeed dla PrestaShop? Być może trzeba wykonać aktualizację, sprawdzić serwer lub zoptymalizować procesy w sklepie, a może moduły wymagają aktualizacji lub nawet zmiany? Tym wszystkim możemy się zająć.

Sklepami opartymi na PrestaShop zajmujemy się już od 15 lat, wiec mamy opanowane większość ich zalet, ale też wiemy gdzie są ukryte wady. Jesteśmy w stanie przyspieszyć działanie sklepu PrestaShop.

 

Gotowe moduły i usługi dla PrestaShop

Nasze gotowe moduły udostępniamy przez Envato Market, możesz zobaczyć ich pełną listę, a także kupić je bezpośrednio z tego marketu: kliknij tutaj.

Lista gotowych modułów i usług dla PrestaShop:

 

Moduły na zamówienie do sklepów PrestaShop

Piszemy również moduły na zamówienie, przykładowe opracowane przez nas moduły to między innymi:

 

Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

Podane informacje stanowią jedynie zaproszenie do składania ofert i zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu cywilnego.